2013. július 5., péntek

*4. rész*


 ~Változások~

Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki megérinti a vállam, kihúzza az egyik fülemből a fülesem, s azt kérdezi:
-Szabad ez a hely melletted?
-Per...szeeeee - mondtam akadozva, mikor ráeszméltem, ki is akar mellém ülni.

-Bocsi, hogyha megzavartalak, csak nem akartam úgy elmenni, hogy nem mondom  hogy gyönyörűen rajzolsz, s jó hangod is van.
-Ohh.. Köszönöm. Bocsi, ha a dúdolással esetleg zavartalak. Van, hogy az áruházban is elkezdek dúdolni.
-Nem zavartál. Jó volt hallgatni. Kicsit elfeledtette velem a mai hajtást. Lehet, hogy nemigazán ismersz fel így. A nevem Kendall Schmidt.
-Ohh.. Hogy lehetek ilyen.... Nem ismerem fel az egyik kedvenc énekesem.... Ohh várj, ezt ugye nem mondtam ki hangosan?
-De igen. S megesik az ilyen.
-Ohh még mielőtt elfelejtem. A nevem Flower Valentine.
Majd egy rövid beszélgetésbe kezdtünk, s közben sokat nevettünk. Már vagy egy órája beszélgettünk, mikor hirtelen megcsörrent Kendall mobilja.
-Ohh... ne haragudj Flower, de mennem kell. A srácok már várnak a stúdióban.
-Nem haragszol, ha veled megyek? A barátom az első lemezén dolgozik épp, s csak kis időre jöttem ki. Vagyis annak indult. Biztos keres már.
-Dehogy, gyere csak. - Mondta Kendall, majd egy hatalmas mosoly ült ki az arcára. A stúdióig ismét rengeteget nevettünk.
-Ohh végre megvagy Flower. Hol voltál? Már mindenhol kerestelek. S miért vagy kikapcsolva? - rohant felém Cody.
-Szia Flower. Remélem, még találkozunk. - köszönt el Kendall.
-Még mielőtt mennél, had mutassalak be titeket egymásnak. Cody, ő itt Kendall. Kendall, ő itt Cody.
-Hello - köszöntötték egymást egyszerre.
-Bocsi, de most rohannom kell. Sziasztok!
-Szia!
-Nos Flower, hol voltál, miért vagy kikapcsolva, s ki ez a Kendall?
-Hazafelé mindent elmagyarázok.
Útközben mindent elmeséltem, persze Cody egyből kiakadt, s meg akarta tiltani, hogyha eljövök vele, nélküle elhagyjam az épületet. Próbáltam kicsit jobb kedvre deríteni, s javítani a mai tettemen, de nem nagyon sikerült.

Másnap Cody be is tartatta velem a "szabályt", miszerint nem mozdulhatok ki nélküle. Szerintem kicsit túlzásba is vitte, mert még mosdóba is úgy mehettem ki, hogy ő vagy valaki más elkísér. Alig akartam elhinni, hogy ennyire féltékeny. Nem bírtam felfogni, hogy miért ilyen, hogy miért bántja az, hogy beszéltem valakivel, akiért már régóta rajongok. Aztán az elkövetkezendő hét hatalmas fordulatot hozott...

2 megjegyzés: